Rolandingridshaya.reismee.nl

Ik krijg les van Shaya

De laatste week is aangebroken. Waarschijnlijk zal het allemaal veel te snel gaan. Het leuke is dat Shaya mij vandaag gaat leren wat ik moet doen met de otter, de lepelaar en de bosooievaar. Dat doet ze wel goed! Morgen krijgt ze de brulaapjes en de kinkaju's.

De messen voor het snijden van de vis zijn erg bot, dus die besluiten we maar even te slijpen. Ze zijn nu echt goed scherp (heb ik gemerkt). Het topje van mijn ringvinger bleef maar bloeden, toen ik plotseling uitschoot. Gelukkig heb ik een heel zorgzame dochter die gelijk een pleister voor me ging halen. Helaas was dat niet genoeg en moest er eerst wat gaas aan te pas komen om het bloeden een beetje te stelpen. Daarna gingen we weer door met het schoonmaken van een kilo of 6 aan vis (nu maar handschoenen aangetrokken). Alle ingewanden zijn er weer uit.

Iets voor de lunch kunnen we nog even naar onze kamer. We verwijderen een giga spin die voor ons raam zit. Aangezien we geen bezem kunnen vinden gebruiken we het zelfgemaakte visnet maar. We gooien de spin ver weg het gras in. Even later komt er een reuzen hagedis (lijkt eerder op een klein leguaantje) en verorbert de spin met huid en haar. Lief beestje!

Onze duitse meiden moeten het vrijwilligershuis ontruimen en naar het andere huis verhuizen. De douche moet namelijk hersteld worden. Vanaf de eerste etage loopt het water zo de kamer in op de begane grond. Hopelijk is het snel hersteld, want ze vinden het veel gezelliger in ons huis.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba