Rolandingridshaya.reismee.nl

Tijd voor ontspanning

Vandaag hebben we heerlijk een dag rust. Het zonnetje schijnt uitbundig en we besluiten om naar Panajachel te gaan. In eerste instantie wilden we naar San Pedro, mede om daar geld te kunnen pinnen, maar door veelvuldige berichten op internet van hacking van de enige automaat, besluiten we dit maar niet te riskeren.

Over een strakblauw meer varen we naar Panajachel. Er is geen zuchtje wind en de zon staat al fel te schijnen. We genieten van de vele kleine shops in het dorpje, zien de lokale kinderen voetballen op het schoolplein en vertoeven nog even langs het 'strand'. Een uiterst ontspannen dagje dus.

De terugweg met de boot was een stuk onrustiger. Inmiddels was er een flinke wind op komen zetten en de zon was ver verscholen achter de wolken. De vulkanen lieten slechts sporadisch hun toppen zien en de boot klotste hard over het water.

Nu voor het eerst weer tijd om een internetcafeetje op te zoeken voor deze verhalen. Het zal nu een beetje afbouwen worden, want we hebben nog slechts 2 reisdagen, alvorens we terugkeren naar huis. Nog even volop genieten dus!!

F.Michiels

Aan alle mooie liedjes komt een eind, maar ik ben er zeker van dat jullie een geweldige tijd hebben beleefd, te oordelen naar de enthousiaste verslagen. Geniet nog even o.a. in Chichi.

Hamba