Rolandingridshaya.reismee.nl

In memoriam

De besprekingen met de reisorganisatie hebben niets meer opgeleverd. Alles in de buurt zit vol, dus helaas geen alternatieven om uit te wijken. De dag is redelijk bewolkt, maar desondanks komen we nog redelijk verkleurd tot verbrand terug van het strand. We ontvangen helaas ook een minder prettig bericht van het thuisfront. Onze kat Snoopy ligt inmiddels aan het infuus bij de dierenarts en het is de vraag of hij het gaat overleven. Hij heeft een hypo gehad en was flink gedehydrateerd. Nu duimen dat hij er weer bovenop komt. Veel meer kunnen we helaas niet doen, hoe vervelend dat ook is. Gelukkig hebben we hele lieve buren die dit allemaal voor ons regelen.

Tijdens het avondeten krijgen we een berichtje of we even willen bellen. We verwachten slecht nieuws en dat is helaas ook zo. De insuline slaat niet aan en hij ligt alleen maar te schokken en stuiteren. Er zit helaas niets anders op dan hem in te laten slapen. Met heel veel pijn in ons hart. We zullen zijn gemauw elke ochtend gaan missen, maar ook het kroelen, spinnen en de prooien die hij binnenhaalde. We bekijken foto's en filmpjes van Snoopy die op onze telefoons staan en sluiten deze dag in tranen af. R.I.P. Snoopy, we zullen je een mooi plekje geven aan de 's Gravenweg.

J&W

Wat een domper op jullie reisvreugde..... Hopelijk kunnen jullie nog wel van de rest van de reis genieten ondanks dit verdrietige bericht.

Hamba