Rolandingridshaya.reismee.nl

De laatste dag

Pulau Weh

De laatste paar dagen is het weer telkens afwisselend zonnig en bewolkt geweest. Gisteren hebben we daarom weer scooters gehuurd en zijn het hele eiland over geweest. Op de meest onverwachte plekken gestopt en de mooiste baaien gezien en bezocht. Er zijn nog restanten van bunkers te zien van de wereldoorlog. De Japanners hadden werkelijk de mooiste plekjes gevonden voor hun bunkers.

Even verderop is een baai met zwart zand en er ligt tevens een schitterend aangelegd resort. Echt een plek in the middle of nowhere, waar je heerlijk tot rust kunt komen. We hebben er werkelijk geen andere toerist of local gezien. We zakken verder af naar het zuiden, waar de ferry vertrekt, die ons morgen naar Banda Atjeh brengt. Daarvandaan vertrekt onze vlucht naar Kuala Lumpur.

Vandaag dus onze laatste dag dat we nog even kunnen bijkleuren. We gaan er dus even goed voor liggen. We hebben werkelijk een schitterende dag en de zon brandt op onze huid. Dat bijkleuren is dus wel gelukt. Nog even wat laatste fotootjes en dan helaas al weer inpakken voor de terugreis. Wat gaat vakantie toch snel.....

F.Michiels

Het weer bereidt zich momenteel al voor om jullie te onthalen : de regen loopt langs het raam voor de eerste keer in al die weken. Het kleurtje zal dus wel anel verdwenen zijn. Goede terugreis alvast.

Hamba